søndag den 9. december 2012

THIS WEEKEND

Hej bloggen. Håber alle har haft en fantastisk weekend, på trods af den allerede er ved at være slut. Jeg har bare slappet af, og været sammen med min søde Nexø pige Natascha. Jeg har som også tidligere nævnt fået forberedt en masse spændende ting til bloggen i fremtiden, og udover det har vi bare spist en masse slik og hygget med spil, og film. 

Har lige bevæget mig ud i det her forfærdelige vejr sammen med min mor, og hund for at hente min far. Vil råde alle til at lade hver med det. Det er hunde koldt, og det blæser ekstremt meget. I hvert fald her på Bornholm. Nu er jeg endelig kommet hjem, og resten af min dag står på lidt julehygge med familien, mere forberedelse til bloggen, også dans i aften hvis vejret falder lidt ned. Hvad skal i lave? - De dejligste Advent hilsner, og kærlighed // Sara




Ingen kommentarer:

Send en kommentar