fredag den 6. juli 2012

DREAM ABOUT

Drømmer idag om at være iført dette lækre outfit. Synes det er super råt, og feminint på samme tid. Elsker at  outfittet består af så mange små fine, men rå detaljer. Er specielt vild med at "sommerlooket" bliver dresset lidt ned med et par Dr. Martins sko, som jo faktisk er støvler i dette tilfælde. Tror selv jeg havde syntes at det ville være alt for varmt, så stor respekt det fungere jo overraskende super godt sammen! 

Billedet er fundet på lookbook, hvor jeg finder super meget af min inspiration. Fx. til sammensætning af tøj, og mine daglige outfits + at jeg bruger super mange af deres billeder her på bloggen, bl.a. i mine "inspiration" indlæg. I kan finde hjemmesiden ved at klikke HER. - Kys og kærlighed // Sara



Ingen kommentarer:

Send en kommentar