fredag den 6. juli 2012

SÅ BLEV DER STILLE...

Hej venner, familie, elskede læsere, everyone! Er super ked af mit alt for lange fravær her på bloggen, men  det skyldes at jeg endnu engang har lagt mig syg med halsen. Denne uge har stået på læge, medicin, og søvn. Jeg har super mange problemer med halsen som de fleste måske nok ved, så jeg går og venter svar på om jeg skal ha fjernet de mandler eller ej.. Enlig ville det være super let, bare og sige "let's do that", MEN kan jeg undvære vil jeg selvfølgelig helst det. Jeg håber i forstår min nuværende situation, og ikke stopper med at følge mig her på bloggen på trods af mit "til tider alt for lange fravær"


Nok om mit helbred. Jeg har fået det bedre nu, og kan derfor for alvor starte min sommer hvilket er så fucking luksus og vejret er endda med os, hvilket jo er super skønt. Jeg håber i nyder sommeren ligeså meget som jeg gør, også håber jeg at jeg kommer til at være super aktiv her på bloggen for at gøre det sjovere for jer også.


Håber på allerede at kunne få blogget lidt til jer iaften. Ellers må i ha' en fantastisk dejlig dag, også hører i fra mig allerede igen imorgen  - Kys, og kærlighed og ikke mindst sommerhilsner // Sara 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar